Top 20 – cele mai frumoase desene animate !!!


Chiar daca unii dintre noi,  am trecut bine de tot de perioada copilariei, in care singura noastra grija era sa alegem groapa de nisip sau poarta la fotbal ca loc de joaca, ori in cele mai grave situatii, cum sa scapam afara cand eram pedepsiti, multi dintre noi suntem si astazi fascinati mai mult sau mai putin de desenele animate. Va prezint un top al acestora. Daca aveti ceva obiectii, lasati comentarii.

1. Life with Louie – Viata cu Louie -> “Cumbaya, cumbaya, toata lumea cu palmuletele… Mdaa…”

viata cu louie

2. Tom si Jerry – cele mai populare desene.

3. Captain Planet – “Earth, Fire, Wind, Water, Heart”

4.Mizerabilii – “cine mai tine minte serialul realizat dupa romanul lui Victor Hugo – cutremurator la aceea varsta”

tomjerry1181 looney

5. Scooby Doo – “Scooby, Scooby Doo, where are you? “

6.  Mowgli – Cartea Junglei

7. Familia Flinstone – “Ohhhhh Wilmaaaa, I’m homeeee, oh no Dino, stop, stop it…”

scooby-doo

8. Looney Toones – toate

9. Copii de la camera 402 -

t_catrea_junglei_desene_animate

10. Johnny Bravo – “Ohh, pretty mama, am I sexy?”

11. Dexter’s Laboratory – “Uuuuuu, what this buton do? Didy, noooo …”

12. No pagadi

no-pagadi

13. Testoasele Ninja

14. Strumfii

15. Captain Gadget

16. Pif si Hercule

17. Garfield

18. Sandy Bell

19. Saylor Moon

20. Jack, piratul cel teribil.

jack

26 Comments

  1. unele sunt mai noi si nu merita sa fie in topul asta

  2. viata cu lui epe primul loc,nu-mi place deloc

  3. topul e nebun

  4. cel mai tare ii tomsi jerry

  5. cele mai super desene

  6. nu toti tb sa fie in top 20

  7. nu

  8. ssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr

  9. yes I know

  10. iu

  11. mai va aduceti aminte de de desenul de pe minimax cu povestiri din fotbal:D?..ista ii era numele? ca nu-l gasesc pe net deloc:(..poate ma ajuta cnva

  12. mai eu l-am vazut pe RTL 2 prin ’93-’96 … nu mi aduc aminte cum i zicea…

  13. jac piratu trasnete

  14. sunt frumoase

  15. da sunt frumoase

  16. da sunt super umpik pentru cei mici dar frumoase si dragute si sa nu ma combdamnati pt acest lucru dar da sunt frm

  17. sunt super

  18. MA cel mai mult mi-a placut DRAGON BALL Z , NARUTO , GALLAKTIC FOTBALL, si altele

  19. nu stiu exact un top 20, dar sunt unele desene super, de exemplu x-men evolution mi-a placut cel mai mult (x-men simplu nu prea, cel de pe jetix) zambetul lui sharon, casa foster pt prieteni imaginari, jane si dragonul tom si jerry, nils holgerson( nu stiu exact cum se scrie) oricum sunt multe desene frumoase si viata cu loui, dar cel mai mult mi-a plact x-men evolution :X:X care mai e fan sa ma bage in lista daca vreti: mihaelootza_rbd_matza

  20. [...] The busiest day of the year was November 21st with 1,209 views. The most popular post that day was t_catrea_junglei_desene_animate. [...]

  21. super tare

  22. super-tare:)

  23. Te astept pe siteul meu sa vezi unele din cele enumerate mai sus , poate vrei sa facem si un link exchange !

  24. cel mai tare post :D

  25. bv men da si cainele rosu trb sa fie in top

  26. Nu conteaza ordinea dar Ed Edd and Eddy nu ?…naspa…mi-e chiar mi-au placut. Samurai jack.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

  • Sondaj: Ce nota acordati blogului ?

  • I love Radio

    [ilrpop]
  • Madd Electronics … un calculator pentru orice buzunar !

  • Facebook

  • Daca vreti sa facem schimb:

    BannerFans.com
  • Citeste o CARTE !!! Editura LITERA :

    document.write(unescape("%3Cscript src='http://www.litera.ro/affiliates/system/service.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));
  • Eroi pentru un neam:

  • Basarabia Pamant Romanesc

    [URL=http://www.romanism.net][IMG]http://www.romanism.net/primapagina_files/forum_basarabia.jpg[/IMG][/URL]
  • toateBlogurile:

    toateBlogurile.ro
  • Recomand

    HostVision
  • Scrie…

    Ziarul
  • Eu Geographu:

  • Pentru ca am cei 7 ani de-acasa:

    Sa pastram Romania curata!
  • Sustin:

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.